čtvrtek 27. prosince 2012

27.12. 2012

Zdravím všechny :-) jak se dnes máte? já mám ještě pořád vánoční prázdniny takže se mám výborně.Vím vím pořád slibuju outfit a nic a nic ale zítra mě už koečně vyfotít nejspíš můj bratr.
Také vyrážím do znojma a tam bych vám mohla taky něco vyfotit.Jinak jakou zábavu volíte vy v takto škaredých dnech? myslím tím to počasí, u nás už 2 dny prší a taje sníh a člověk vyleze jen na 10 minut před barák a už má  100 chutí vrátit se zpátky :-D
Chtěla bych vás dále také pozvat na svoje facebookové stránky o naušnicích které vyrábím a prodávám najdete ě tam pod přezdívkou creative earrings, přidávám pár fotek a do dalších dní se také můžete těšit na giveaway a to právě s těmito naušnicemi, které najdete na facebooku.
Loučím se s vámi a těšte se na zítřek.
Tumblr_mfpfi21rfv1rbvj82o1_500_large

Lol-love-pretty-quotes-quote-favim.com-592297_large 








Žádné komentáře:

Okomentovat